יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

האם לאורחים בחתונה שלכם תהיה מספיק חניה? אל תשכחו אף פרט!

חיכית שנתיים עד שהוא יציע ואז ברגע שהתייאשת הוא שלף את הטבעת, כרע ברך ושאל את השאלה המיוחלת, את כמובן הסכמת. ומהרגע שאמרת כן ותוך כדי הטלפונים להורים ולחברים, התחלת לחשוב על האולם, על השמלה, על הרב וכל שאר המרכיבים והספקים אשר אמורים לציין את היום המאושר בתחילת חייכם המשותפים. אבל מיד כשהאופוריה מתחילה להתפוגג, הלחץ מתחיל לתת אותותיו, יש יותר מדי פרטים! כיצד ניתן לארגן חתונה ולהישאר בחיים? ומדוע אלוהים נמצא בפרטים הקטנים כמו דאגה מראש לסידורי חניה? כל התשובות והעצות לארגון חתונה לתפארת, במאמר שלפניכם.

כיצד מתחילים לארגן חתונה?

על מנת שתהליך ארגון החתונה ייזכר כחוויה חיובית ועל מנת שהחודשים (יותר או פחות) יעברו עליכם בנעימים, עם כמה שפחות לחצים, חשוב להתחיל בראש ובראשונה עם קביעת מועד החתונה. לצורך כך עליכם לבחור את המקום בו תרצו להתחתן. כעת, לא משנה אם מדובר בגן אירועים "פתוח" או באולם "סגור", את המקום יהיה עליכם לבחור בראש ובראשונה בהתאם לתקציב העומד לרשותכם וכמובן בהתאם לטעמכם האישי. רק לאחר שבחרתם את המקום וקבעתם תאריך, יהיה ניתן להמשיך בהכנות לחתונה:

  • רשימת מוזמנים ושליחת הזמנות – עריכת רשימת מוזמנים ושליחת ההזמנות היא אקוטית על מנת לקבל רושם וסדר גודל של שאר הספקים, החל ממנות באירוע וכלה בכמות הזמנות. חשוב שלא להגזים ולשלוח הזמנות לכל אדם שאתם מכירים, כולל המחנכת מכיתה א' שלא ראיתם כבר 25 שנים.
  • ענייני בירוקרטיה ובחירת הרב המחתן – על מנת שהדברים יתבצעו בנחת, כשלושה עד ארבעה חודשים, לפני החתונה גשו לרבנות בעיר מגוריכם ופתחו תיק על מנת לסיים מוקדם עם כל דרישות המועצה הדתית. בד בבד תוכלו גם לבחור את הרב שתרצו שיחתן אתכם.
  • בחירת הספקים "הגדולים" – פרק זמן של חודשיים הוא די והותר על מנת לבחור את הספקים "הגדולים" של האירוע, הצלם, התקליטן, שירותי הבר החיצוני (או רכישת האלכוהול עצמאית) מעצב שמלת הכלה וכמובן מעצב/ת השיער והמאפר/ת.
  • בחירת הספקים "הקטנים" – בשלב הסופי, יהיה עליכם לבחור את הרכב בו תגיעו לחתונה ולאחר מכן לסוויטת ירח הדבש שלכם. כעת לא משנה אם מדובר בלימוזינה או רכב פרטי כגון מאזדה 6, עם הקישוט הנכון, כל רכב יראה "מיליון דולר". לצד הרכב, זהו הזמן לסגור את ירח הדבש שלכם בארץ או בחו"ל וכמובן להיערך לשלב הטעימות.


הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל

לאחר שבחרתם את הספקים "הגדולים" ו-"הקטנים", חשוב לשים לב ולסגור גם את הפרטים הקטנים על מנת שהחתונה תוכתר כהצלחה מסחררת. לכן, בדקו מראש עם האולם מהם סידורי החניה במקום ודרשו כי סדרנים מטעם האולם יכוונו את האורחים על מנת לספק חניה לכולם. רכשו אביזרי ריקוד כגון שרשראות הוואי, רעשנים ומשרוקיות שיחולקו לאורחים ברחבת הריקודים, הדבר מצטלם היטב וכמובן אל תשכחו לרכוש מתנות תודה לאורחים שיחולקו מיד בתום האירוע. שיהיה במזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה